Business or Individual in need of a Twitter Makeover? Custom Twitter Backgrounds
MySpaceLayouts

Glitter Text Generator at TextSpace.net

Friday 12 March 2010

Hari ni aku lewat sikit ke Masjid pasar pudu tu untuk membantu suamiku....ada meeting ngan GB plak...otak aku pun dah melayang memikirkan bebanan tanggungjawab baru di sekolah nanti..meeting hbs kul 12.30 aku terus berlari ke kereta dan memecut ke pudu pulak..disebabkan otak aku pun ntah kemana2...sampai tersalah jalan..erm nak cepat jd lambat pulak dengan jem nyer tu plak..adoiyai...
Nasib baik hari ni Amin tak sekolah dapat lah dia tolong..... dan anak murid ku di SK Jalan Pasar 2 Mashitah dtg tolong2 bukak plastik n susun tisu lam plastik..   dalam kui 1.10 kot aku pun sampai.....alhamdulillah...ramai sungguh orang kat sini...walaupun penat skit..bila tgk hasilnya alhamdulillah syukur...rezeki kami di hari jumaat..


 
selesai je solat jumaat..kebab kami pun selesai...biasanya lepas solat jumaat masa tu lah yang paling bz skali...alhamdulillah..

No comments: