Business or Individual in need of a Twitter Makeover? Custom Twitter Backgrounds
MySpaceLayouts

Glitter Text Generator at TextSpace.net

Wednesday 13 January 2010

...::: PEMBUKA BICARA :::...

:::::: AhLaN WaSaHLaN ::::::
Assalamualaikum buat semua pengunjung blog ini..buat masa sekarang blog ini masih LAGI dalam pembikinan..InsyaAllah saya akan "update" segala isi dalam dari masa ke semasa..maklumlah "budak baru belajar".. jika anda ada sebarang komen boleh lah tinggalkan komen anda di ruangan chat yang disediakan...segala komen yang diberikan amat saya alu-alukan sebagai panduan saya kelak.

Berbekalkan minat serta pengalaman yang saya perolehi ketika menjadi chef selama lebih kurang 12 tahun telah memberikan saya semangat untuk meneruskan minat saya dalam bidang perniagaan
Kini, sudah tiba masanya saya berdiri diatas kaki sendiri bagi meneruskan kejayaan dalam bidang perniagaan ini..bak kata pepatah.." dimana ada usaha disitu ada jalan"..terima kasih kepada anak dan isteri yang banyak memberi sokongan dan juga merupakan tulang belakang saya dalam memajukan bisnes ini..

Alhamdulillah..berkat kesabaran dan izin Allah s.w.t kini perniagaan yang berusia setahun lebih ini semakin maju setapak demi setapak..saya memulakan perniagaan " Adam's Prosperity Kebab" ini di pasar-pasar malam sekitar Selangor dan Kuala Lumpur pada awalnya..selain berniaga kebab saya juga menerima tempahan "western food" seperti Chiken Chop, Beef Steak, Lamb Chop, T' Bone Steak, Fish and Chips, Mushroom Soup, Garlic Bred  dan pelbagai menu ala barat...Alhamdulillah sambutan yang diterima amat menggalakkan..

Jika anda berminat untuk membuat tempahan untuk majlis-majlis keramain, jamuan, rumah terbuka dan lain-lain bolehlah menghubungi saya bagi membuat tempahan..InsyaAllah saya akan  memenuhi permintaan anda..
Sekian..
Fauzi 0163656512 atau isteri saya Nonie 0162449264

3 comments:

Anonymous said...

good job...keep up the good work!!!!-izahayu

Anonymous said...

baguzzz

fauzi n nonie said...

thanks u all..